csütörtök, augusztus 27, 2020

A VÉTKEZŐK GYÁMOLÍTÁSA

A VÉTKEZŐK GYÁMOLÍTÁSA

„És ez az az üzenet, amelyet tőle hallottunk és hirdetünk néktek, hogy az Isten világosság és nincsen őbenne semmi sötétség. Ha azt mondjuk, hogy közösségünk van vele, és sötétségben járunk; hazudunk és nem az igazságot cselekesszük. Ha pedig a világosságban járunk, amint ő maga a világosságban van: közösségünk van egymással, és Jézus Krisztusnak, az ő Fiának vére megtisztít minket minden bűntől." (1Jn 1:5-7) 

Immár fél évszázada vagyok Isten hírnöke és életem végéig hordozni fogom azt az üzenetet, amelyet Isten ad nekem népe számára. Nem magamnak szerzek dicsőséget. Fiatalságomban az Úr választott hírnökévé, hogy népét bátorítsam, figyelmeztessem és megfeddjem. Hatvan éve állok a mennyei hírvivőkkel kapcsolatban, és állhatatosan tanultam a mennyei dolgokat. Állhatatosan törekedtem megismerni annak módját, hogy Isten miként téríti le a tévelygőket saját útjaikról Isten világossága felé. 

Sok lélek megmenekült, mert elhitte, hogy a nekem adatott üzenetet Isten küldte kegyelméből a vétkezőnek. Valahányszor találkoztam olyanokkal, akiknek más jellegű keresztény tapasztalatra volt szükségük, beszéltem velük jelenlegi és örök jólétük érdekében. S amíg az Úr megtartja életem, hűségesen fogom végezni munkámat, függetlenül attól, hogy az emberek meghallgatnak-e, megváltoznak-e és engedelmeskednek-e. Egyértelmű számomra az elvégzendő feladatom és engedelmességemben kegyelmet nyerek. 

Szeretem Istent. Szeretem Jézus Krisztust, Isten Fiát és mélyen érdeklődöm minden lélek után, aki Isten gyermeke akar lenni. Elhatároztam, hűséges szolga leszek, amíg az Úr megtartja életem. Nem fogok elbukni, nem fogok elcsüggedni...
Szeretem az Urat; szeretem a Megmentőmet és életem teljesen Isten kezeibe tettem. Amíg erőt ad nekem, határozottan teszek Róla bizonyságot.
(Manuscript Releases, 5. kötet, 152-153. oldal)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése